• Potenţialul pe care îl are principalul candidat şi randamentul pe care îl poate oferi pentru a-ţi putea aduce productivitate sporită;

  • Adevăratele capacităţi şi abilităţi pe care le are candidatul dincolo de diplome şi modul în care se prezintă la interviu;

  • Cum să îi vorbeşti angajatului şi cum să îl stimulezi astfel încât să dea cel mai bun randament;

  • Nevoile angajatului şi cum să te foloseşti de capacităţile lui încât şi el să facă ceea ce chiar îi place, şi ţie să îţi aducă randamentul dorit.

     

 

Cu toţii învăţăm cum să ne prezentăm la un interviu, cum să deschidem şi să închidem uşa, cum să zâmbim etc. Însă nu de multe ori observăm că acel candidat care considerăm că e potrivit pentru locul nostru de muncă, pleacă imediat după perioada de training. Asta înseamnă că acea campanie de recrutare nu a dat un randament pozitiv, ceea ce nu e chiar bine considerând că undeva la 60% din cheltuieli se duc pe angajaţi prin salarii, oferirea de traininguri şi alte facilități, iar la final aceştia pleacă sau nu oferă randamentul dorit.

Acest lucru se întâmplă din 2 motive: candidatul credea că va face faţă însă şi-a dat seama pe parcurs că nu e de el, ori angajatorul a crezut în el, dar după a observat că de fapt nu e chiar ceea ce credea că e.

Astfel de situaţii vor putea fi serios diminuate prin oferirea acestui serviciu de consultanţă unde observăm care sunt cerinţele postului şi care sunt calităţile&atributele pe care trebuie să le aibă angajatul ideal, confruntându-le cu cele reale pe care le are candidatul şi pe care poate nici el în acel moment nu ar fi conştient că poate să îi placă într-o anumită poziţie pentru care nu a mai aplicat până atunci.

Se va trasa tiparul comportamental şi temperamental al candidatului şi se va analiza dacă aceste lucruri sunt cu adevărat de folos pentru cerinţele fişei postului!

Din aceeaşi perspectivă vorbim şi în cazul în care se doresc restructurări la nivel de firmă sau angajări interne, unde se doreşte să se vadă cu exactitate dacă un anumit angajat ce dă un randament foarte bun pe actuala sa poziţie, de exemplu, ar putea da acelaşi randament şi într-un altfel de post.

Aceste informaţii deseori cântăresc greu în performanţa firmei în timp, fiindcă dacă ai angajaţii potriviţi şi fericiţi cu ceea ce fac, la fel de fericiţi îţi vor pleca şi clienţii întâmpinaţi de astfel de oameni.